söndag 12 juli 2009

Heldag med Romells



Vi började verkligen semestern med en toppendag...frågan är nu bara hur vi ska kunna toppa den? ;o)

Vid lunchtid kom familjen Romell hit på lunch. Vi har inte träffat dom på evigheter så det var mysigt att äntligen få sitta ner och prata lite och barnen fick en chans att leka. På tal om det så tror jag inte att dom någonsin har lekt så bra som dom gjorde igår. Det var roligt att se!

Efter lunchen åkte vi till Svampen för att äta lite efterrätt. Barnen fick varsin glass så dom var nöjda. Sedan tog vi en promenad runt "balkongen" i regnet. Det var ganska snabbt avklarat och sedan gick vi tillbaka till bilarna. Ingen av oss ville riktigt bryta upp så istället blev vi medbjudna hem på grillmiddag hos Romells. Det blev en jätte trevlig heldag tillsammans. Kanske lite väl sent för en speciell ung dam i den Kindevågiska familjen. Övertrött som hon var grät och skrek hon sig till sömns när vi kom hem och hon somnade inte förrän klockan tio. Stackars barn...bara för att mamman och pappan ville stanna och dricka kaffe och äta glass och fortsätta umgås.

Jaja...som tur är så är vi ju bara lediga. I morse när vi vaknade ville Hugo genast gå ner och äta frukost. Marcus var spårlöst försvunnen från sin plats bredvid mig i sängen. Jag misstänker att han är ute och springer. Efter att ha satt på Tv:n åt Hugo gick jag upp med en vällingflaska till Alva så i skrivande stund ligger hon fortfarande och snusar och sover i vår säng. Med all rätt...när hon är ute och slarvar sådär på nätterna ;o)


Jag, Alva, Hanna, Hugo, Noa och Micke

Kram Lovisa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar