tisdag 14 juli 2009

Bröllopsdagar i bilder






Min fina vän och svägerska Mia skrev att hon skulle vilja se alla bilderna från våra bröllopsdagar och visst skulle jag kunna visa dom. Som ni ser så händer det ganska mycket på några år. Det känns som att jag står för dom flesta förändringarna när det gäller frisyren och kroppshyddan iallafall, men så har jag ju fött två barn under dessa år ;o)

Jag och Marcus brukar skämta om hans tröja som han har på sig på två utav fotona. Vid ett tredje tillfälle när han var på väg att ta på sig den avrådde jag honom faktiskt. Våra barn och barnbarn kommer ju att tro att han inte ägde någon annan tröja när dom tittar på våra bilder om hundra år. Han har fortfarande tröjan kvar och den går under benämningen "Bröllopströjan" :o)

12 Juli 2003

12 Juli 2004 (I lägenheten på Väster)


12 Juli 2005 (gravid med Hugo i 7:e månaden)

12 Juli 2006 ( I huset i Mosås, Hugo 10 månader)

12 Juli 2007 (gravid med Alva i 6:e månaden)

12 Juli 2008

12 Juli 2009
Tänk när vi stitter där med barnen och barnbarnen och kanske till och med barnbarnsbarnen ;o) Vilken syn! Då kanske det är omvända roller så att dom måste muta oss med klubbor och 20 apänn för att vi ska våga visa oss på bild...hahaha!
Kram Lovisa

2 kommentarer:

  1. Ja, muta ja... Vad fina bilder, ni är helt underbara lycka till i framtiden.. goa kramar Ina

    SvaraRadera
  2. Oh, vad roligt att se alla bilderna. Vad fina ni är!Hi hi, tröjan Hugo har på sig när Alva är i magen, använder Seth nu=)
    Längtar till nästa vecka!!!

    KRAMAR MIA

    SvaraRadera