lördag 14 januari 2012

Twilightdag

Hej!

Ååååh vilken underbar dag det har varit idag!! Jag och bästaste Mia har länge planerat och längtat efter just den här dagen :o)

Klockan nio klev jag in genom dörren hemma hos Mia imorse. Vi attackerade genast Tvn, satte oss tillrätta med en kopp kaffe och god frukostciabatta och färskpressad apelsinjuice. Sen drog vi igång...

Twilightmarathon! ;o)

Twilight, New Moon och Eclipse plöjdes igenom på sju timmar med en liten paus då vi gick upp på stan för att köpa lunch.

Nu är jag hemma igen. Ska byta om från min onepice till något mer civiliserat då jag snart ska in till stan igen. Då ska vi mötas upp igen och gå och se den fjärde och näst sista filmen på bio. Wihooooo!

Jag är så glad att jag har Mia som är precis lika barnsligt förtjust i att göra såna här saker som jag :o) Twilight är väl egentligen fjortisfilmer om man ska tro på vad alla andra tycker och tänker. Men vi tanter (30+) står för att vi har en liten tonårsförälskelse i Robert Pattinson (Edward Cullen)...hihi, eller kalla oss tantsjuka ;o) Hur som haver så tycker jag också att filmerna är så mysiga och har redan sett dom hur många gånger som helst. Men ikväll blir det första gången jag ser Breaking Dawn. Och SOM JAG LÄNGTAR!!! ;o)

Mia hugger in på sin lunchmacka.

Godis och julmust. Mumsigt värre :o)

Min lunch bestod av sushi. Sååååå gott! Jag lyxade till det med 15 bitar ;o)

Iiiiiiiii!!!!!!! Vad mysigt vi har haft det idag :o)

När jag skrotar runt här hemma så gillar jag att ha mössa på huvudet. Varmt och skönt, men framförallt så håller det håret undan från ansiktet.

Fruktsallad och grädde...mmmmmumma!!

Me like!

Kram Lovisa

1 kommentar: