fredag 27 januari 2012

Here we go again...

Hej på dej!

Äntligen fredag! Äntligen helg!

Vi packade in oss i bilen när Msrcus kom hem från jobbet och styrde vår vita pärla mot Surahammar och mina föräldrar. Som barnen har längtat!

"Det ska bli mysigt att ha fredagsmys hos mormor och morfar" sa Hugo när vi höll på att packa i eftermiddags.

"Jag ska sitta bredvid mormor i soffan, för det är synd om henne! Stackars min mormor!" sa Hugo och syftade på mormors brutna arm (Min mamma ramlade härom veckan och bröt armen och är numera gipsbeklädd på vänster arm).

Ja, och nu sitter vi här. I soffan. Och bara myyyyyser för att det är fredag :o)

Mindre rolig händelse idag var när Hugo fick sitt första epilepsianfall sedan oktober då han började äta medicinen. Det var ett kort anfall och relativt lindrigt. Han svimmade av inne på Alvas rum när dom lekte. Han klagade på huvudvärk efteråt och att han hade svårt för att andas :o( Plutten! Det sköna är att vi nu vet vad det beror på, så jag känner mig inte alls lika orolig som för tre månader sedan då det hände för första gången. Men visst finns oron ändå där...gnagande inombords. Dumma, dumma sjukdom!!

Mina myskillar!

Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar