onsdag 11 januari 2012

Så trött

Hejsan!

Allt bra med er därute? Har ni också vår där ni befinner er? Här hemma har det varit +4 grader, snöfritt och sol. Pippifåglarna kvittrar på som om det vore vår ute. Mysko!

Idag har barnen varit hemma och kurerat sig. Sjukdomen är så diffus. Dom har egentligen inte feber, men klagar på ont i kroppen och är trötta och glåmiga. Men idag har det ändå varit lite bättre och nu börjar dom själva se fram emot att få gå tillbaka till skolan och dagis. Så imorgon blir det att kliva upp i ottan.

Men imorgon kan jag iallafall skjutsa iväg dom till skolan med hjälp av bilen. Idag fick vi äntligen hämta ut vår nya bil. Det blev den vita pärlan som jag visade i inlägget igår. Barnen gillade den och den var faktiskt mycket finare i verkligheten. Strunt samma egentligen vilken färg den har. Huvudsaken är att den rullar ;o)

Som överskriften avslöjar så är jag helt sanslöst trött! Inte nog med att Molly härjar endel under nattetid och gör så att jag inte kan sova. Nu härjar tydligen ÄVEN jag en massa och gör så att inte jag kan sova. Inatt tex så försökte jag fly undan en tsunami uppe i en Italiensk bergsbygd. Härom natten sprang vi runt på ett tivoli och skulle ABSOLUT åka varenda karusell på området. Otroligt tröttsamt! Jag är helt utmattad när jag vaknar på morgnarna...suck! Har ni något tips på vad man kan ta sig till för att lugna ner hjärnaktiviteten under natten för att slippa alla dessa hysteriska drömmar? Jag är helt slut!

Så med det sagt så tackar jag för mig och går och kramar om kudden. Vi får väl se vad jag kan tänkas drömma om inatt? Shopping på rullskridskor genom hela GeKås....under tidspress?!?!?
Trött, tröttare, JAG!

Kram Lovisa

1 kommentar:

  1. Du ser inte så pigg ut... Zzzzzzz Hoppas du får sova ordentligt snart!!! Kram

    SvaraRadera