fredag 13 januari 2012

Imorgon smäller det

Go'kväll!

Efter gårdagens tristess och nedstämdhet så kunde dagen idag bara bli bättre. Och det blev den, med besked!

Min mamma och pappa kom till stan. Främst för att hjälpa min lillebror med lite grejer i lägenheten. Men även vi här ute på landet fick oss en påhälsning till allas vår glädje. Vi har både hunnit fika förmiddagskaffe, ätit tacos och mumsat fredagsmys.

Jag, mamma, pappa och brorsan hann även spendera ett par timmar på IKEA för att införskaffa lite grejer till Ludwigs lägenhet. Mysigt! Själv höll jag hårt i plånboken. Endast två ramar och ett paket servetter fick följa med hem. Riktigt bra jobbat, om jag får säga det själv ;o)

Nä, nu ska jag snart ta och krypa isäng. Jag hoppas verkligen att jag kan sova...imorgon vankas det nämligen en stor dag. En dag jag har längtat efter JÄTTE länge!! Det känns nästan som när man var liten och låg i sängen och visste att "när jag vaknar imorgon så är det julafton!" Jag bloggar mer om det imorgon...hihi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar