fredag 8 april 2011

Solokvist


Hallå på er!


Jahapp...nu har dom åkt. Jag vinkade av dom vid halv femtiden och det skar lite i hjärtat. Speciellt när barnen var så generösa med pussar och kramar och det sista Alva sa innan jag stängde bildörren var; Jag älskaj dig mamma....åh, vilka fina ö-ängen du haj!!" :o) Sötis!!!


Det första jag gjorde när dom hade åkt var att städa upp här hemma. Barnen hade dragit in sand i hela hallen och disk från imorse stod framme på diskbänken, kläder låg huller om buller och leksaker var framdragna. Det var skönt att städa undan det på en gång för nu kan jag sitta på rumpan med gott samvete resten av kvällen :o)


Nu sitter jag med en godisskål i knät och ska snart titta på en film. Jag har gått och sneglat på "The Twilight Saga - New moon" på Willys en längre tid och idag slog jag till. Den kostade bara 99:- och jag är just nu inne på den fjärde boken "Så länge vi båda andas" så jag är riktigt sugen på att se filmerna. Jag har ingen utav dom (förutom den jag köpte idag då) men har kollat runt lite på Tradera och dom kostar inte så mycket så jag ska nog ta och buda på den första och trede filmen också. Vill så gärna ha allihopa!!


Tänkte jag skulle dela med mig av några bilder ur mobilen (därav den dåliga kvaliten...sorry!) Jag har verkligen världens underbaraste familj. Marcus är helt fantastisk med barnen och drar just för tillfället det tyngre lasset när det gäller att busa och leka med dom...för jag orkar liksom inte hålla samma tempo som dom nuförtiden. Igår hittade (och framförallt hörde) jag dom inne på vår säng där en brottningsmatch var i full gång ;o) Man blir alldeles varm i hjärtat av att höra deras hjärliga skratt och se dom tillsammans i en enda stor hög :o) Mina älsklingar!


Hugo verkar ha övertaget...

...men inte så länge till :o)



Kram Lovisa

1 kommentar:

  1. Fina familjen =)
    Du har fått en award om du vill ha den =)
    KRAMKRAM

    SvaraRadera