torsdag 14 april 2011

Myrorna

Hallå där!


Snart dags för sängen...underbart!!! Trots att jag har sovit ca två timmar mitt på dan så är jag hysteriskt trött och i stort behov av att få soooova. Ska bli skönt att få krypa ner i sängen om en stund. Egentligen är det ingenting som hindrar mig från att gå och sova redan nu...Alva sover redan och Hugo är på G. Men det är ju alltid lite trevligt att få sitta uppe en stund och ha "egen-tid"...bara jag och Marcus.


De senaste nätterna har jag sovit ganska oroligt dessutom. Man brukar ju prata om att gravida kvinnor drömmer konstiga drömmer och det stämmer in väldigt bra på mig just nu. Det konstiga är att jag egentligen inte drömmor om något speciellt, det finns liksom ingen story. I natt tex så stog jag i en McDonaldskö....och det var allt. Inget spännande eller dramatiskt hände...jag bara stog i kön, väldigt länge dessutom så jag kom på mig själv att tänka "Äsch, här händer ju inget kul...bättre att vakna!" :o)

Idag hade jag ett uppdrag i närheten av Myrorna nere på stan. Uppdraget blev tyvärr inställt på plats, så för att utnyttja parkeringstiden så slank jag in på Myrorna istället. Det var länge sedan jag var där. Förut har jag mest varit fokuserad på möbler, men idag hade jag kläder i tanken. Och jag hade flyt. Jag hittade fem klänningar till Alva som kostade 20 0ch 30 kronor styck. Inte illa va?! En klänning var dessutom lite flashigare än dom andra och den tänkte jag att hon kunde ha i utklädningslådan. Men när Alva fick syn på den förut i kväll så ville hon prompt ha den till dagis imorgon. Hrm....jag vet inte det jag. Ja, ni ser ju själva ;o)


Den passar bättre som princessklänning här hemma kan jag tycka. Men fin blev hon!




Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar