söndag 10 april 2011

Snart kommer dom


Hejsan!

Nu har jag jobbat klart min sista helg för ett bra tag framöver. Nu är det bara vanliga hederliga vardagsuppdrag den sista tiden innan jag går hem. Den här helgen har ju dessutom varit speciell på så vis att jag har fått ha den alldeles för mig själv. Kvällarna och mornarna har jag bara behövt koncentrera mig på mig själv och det är en väldigt ovan känsla. Ingen som ska borstas tänder på, klä av och på och läsas sagor för. Det har känts ganska lyxigt faktiskt.


I morse vaknade jag av mig själv efter nio timmars ostörd sömn. Sen låg jag och drog mig och njöt av solen som försiktigt trängde igenom rullgardinen. Jag hade till och med så gott om tid att jag hann ligga och läsa i sängen en stund och det kan jag säga var lääänge sedan jag gjorde.


Men hur skönt det än har varit att få rå om sig själv en hel helg så ska det bli extremt skönt att få hem Marcus och barnen om en liten stund. Dom ringde just och sa att dom hade kört igenom Linköping och började närma sig Borensberg. Så nu dröjer det inte länge innan jag får pussa och krama på dom.


Medan jag sitter och väntar på att dom ska komma så kollar jag runt på nätet efter nya bloggar och annat skoj att fördriva tiden med. Jag har tex hittat en ny blogg som heter En bulle i ugnen. Tjejen som skriver den tar helt fantastiska bilder och väntar dessutom barn i samma veva som jag. Det ska bli jätte kul att kika in där och se vad framtiden visar. Titta in ni också :o)


Fortsätter att experimentera med bilderna litegranna. Visst blir det fint?!




Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar