onsdag 29 februari 2012

Min tur

Hej hej!

Jaha, det ville sig inte bättre än att jag också skulle insjukna :o( Vaknade imorse med värk i kroppen, bultande huvud, sträv i halsen och rinnande näsa. Ingen utav åkommorna känns särskilt rolig...och speciellt inte i kombination med varandra. Men men, har jag klarat av att föda tre barn så ska jag nog klara av det här också...inte sant?!

Marcus var en klippa som flexade lite imorse så att han kunde lämna Hugo och Alva på skolan och dagis. Jag vill helst inte visa mig ute i det här bedrövliga tillståndet. Hur jag löser hämtningen får jag ta och fundera på. Jag får väl göra som kändisarna och ta på mig hatt och solglasögon.

Hoppas du får en bra dag idag...where ever you are!
Igår var det vårlig känsla ute. Molly fick till och med sova i kofta och utan vantar i vagnen. Och hon var ända varm och go när jag plockade in henne :o) Härligt!

Skickade iväg Alva i en skurrock till dagis imorse ;o) Söt är hon iallafall i sin nya klänning.

Kram Lovisa

2 kommentarer:

  1. Hej,jag heter Annika och har börjat skriva en egen blogg. Jag brukar följa pastorsfruns och din blogg mellan varven.Hon var in i min blogg för någon dag sedan. Du får gärna läsa den om du vill.Jag bor med två sibiriska katter och jag tänker skriva mycket om dem.Min bloggadress är annikassibiriskakatter.blogg.se. Välkommen att läsa om du vill. Mvh Annika Eriksson.

    SvaraRadera
  2. Vilken fin header!!! Hihi det ser ut som om Molly har fin rosa ögonskugga på sig :)
    Alva är söt som få vad hon än har på sig och i den där klänningen; vilken gosunge!!!!! Kraam

    SvaraRadera