fredag 2 mars 2012

Trälig natt och fläskläpp

Hej hej!

Om du inte är på humör att lyssna till jämmer och elände, sluta genast läsa nu!

Här är det fortfarande sjukstuga. Jag ligger nerbäddad med feber och snuva. Och inte nog med det så fick Molly tillbaka sin feber igår kväll och somnade med 39,2 :o(

Planen för natten var egentligen att jag skulle sova nere i gästrummet för att få iallafall några timmars sammanhängande sömn. Det gick bra mellan kl 20-22 sen skrek Molly så hjärtskärande där uppifrån TV-rummet så då kunde jag inte ligga kvar.

Så fort jag kom upp och gav henne bröstet så somnade hon...

Sen vaknade Alva och för att inte Marcus (som nu låg inne hos Molly) skulle behöva springa emellan så lade jag mig istället på Alvas golv.

Det gick bra i sisådär en timme, sen vaknade Molly igen och Marcus var inte så populär så tillslut fick jag rycka in igen och Marcus fick istället lägga sig på Alvas golv.

Japp, så så blev det med vår sömn inatt...suck!

Nu är barnen iallafall lämnade på skolan och dagis. Molly sover i vagnen och även jag har krypit ner under täcket...så God Natt, helt enkelt!

Hoppas ni får en skön helg!!
Storebror är ofta väldigt snäll och duktig på att ta hand om Molly. Men ibland glömmer han bort hur liten hon är och då kan det hända en olycka. Därav morgonens plutmun.

Det ser lite ansträngt ut att le :o)

Kram Lovisa

3 kommentarer:

  1. Å va träligt att ni blev så dåliga!
    Men Molly är lika söt i fläskläpp som utan ;0)
    Krya på er nu!! Och hoppas att ni får bättre nätter framöver!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Jämmer o elände, så trist att ni är sjuka fortfarande, hoppas ni kryar på er snart.
    Kramisar

    SvaraRadera
  3. Tänker på dig och din familj. Jag ska be för er. Tack även för kommentaren som du skickade till mig. Jag blev jätteglad att du läste min blogg.Hoppas att ni blir friska och att ni ändå orkar göra något trevligt tillsammans i helgen. Kram från Annika Eriksson.

    SvaraRadera