lördag 3 mars 2012

Innebandycup

Hej hej!

Inatt har jag fått sova nio timmar med endast några få och korta avbrott för amning. Så det bidrog nog helt klart till att jag kände mig riktigt fräsch när jag vaknade upp imorse.

Men dagens innebandycup i Askersund med Hugos lag Mosjö SK hade nog mer läkande effekt (förutom att jag har skrikit mig hes, hihi!) än all världens Alvedon och nässpray ;o)

What a day säger jag bara!!! Jag är så stolt och mallig just nu så ni aaaanar inte :o)

Ja, ni kan ju kolla själva varför...

Matchresultat:

Åsbro 2 – Mosjö SK 3-3
Mosjö SK – Askersund IBK F 8-0
Åsbro 1 – Mosjö SK 1-2
Mosjö SK – Örebro IBF 5-0
Askersund IBK – Mosjö SK 0-10
Mosjö SK – Pålsboda IBK 7-3

Vinst i fem av sex matcher och så en oavgjord :o) Hugo gjorde mål i alla matcherna utom den första (om jag minns rätt). Ja som nu förstår så är jag SÅ stolt. JAG ÄR SÅ HIMLA STOLT!!!

Att se grabbarna spela riktigt bra innebandy, med schysst spel, bra passningar och snygga mål och samtidigt ha roligt, det gör att man blir alldeles lycklig inombords!! All credd till de bästa tränarna!!!

Nu sitter vi hemma och jäser i soffan och väntar på Marcus och Alva, som har varit i kyrkan på årsmöte hela eftermiddagen, ska komma hem. Nu väntar Mellomys resten av kvällen :o)

Laddad till tänderna!

Molly var med hela dagen och hejade på brorsan :o)

Fikapaus mellan matcherna.

Målvakten Hugo.

Mosjö SK

Trött, stolt och glad!!

Hugo peppar och hejar på sitt lag.

Kram Lovisa

1 kommentar:

  1. Vad roligt att det gick så bra i innebandyn. Och vad skönt att ni mår bättre. Mvh Annika.

    SvaraRadera