tisdag 13 mars 2012

Oset

Hej hej!

Ännu en tisdag till ända. Jag och tjejerna har haft en mysig förmiddag tillsammans då vi packade fikakorgen och åkte ut till Oset. Hugo var noga med att vi INTE skulle ha kul utan honom. "Ni får inte åka till Marieberg och ni får inte äta hamburgare". :o)

Därför tyckte jag att Oset var en bra idé. Lite nytt och annorlunda än vad vi brukar göra. Vi skulle ta en mysig promenad, sitta och fika vid vattnet och sedan mata änderna med mögligt, gammalt bröd ;o)

Men Alva höll inte riktigt med. "Jag vill inte vara här, jag vill åka till Marieberg!!" Haha...bortskämda jänta ;o)

Eftermiddagen spenderade vi med Sofi, Lucas och Ingrid. Jättemysigt! Och så...vips...så var det kväll och nu sitter jag här i soffan. Barnen sover och Marcus är och spelar squash.

Imorgon ska ett tvättberg bestigas...wish me luck!

Å nu kommer bilderna i oordning igen...:o(

Molly-Bus

Glad som vanligt :o)

Alva och jag i fikastugan.

Promenad på krokig träbro.

Fika med världens bästa och finaste Alva.


Molly sov genom hela Osetvistelsen.

Jag var också med ;o) Alva agerade fotograf.

Kram Lovisa

1 kommentar:

  1. hej, vad mysigt ni verkar ha haft det.Nu ska jag mysa, jag hade tagit ledigt ifrån jobbet för att åka på hjärtröntgen. Så nu har jag hela dagen för mig själv. Jag ska äta gott och se på en urläcker kille på DVD, ha det bra. Jo, jag skrev fel förra gången. Det heter stjärnkikare inget annat. Kram.

    SvaraRadera