måndag 12 mars 2012

Måndag 12 mars

Hej på er!

Sitter med jordens huvudvärk :( Det spränger och moler om vart annat. Brukar egentligen inte knapra tabletter vid huvudvärk...men nu tror jag att jag gör ett undantag. Aj!!!

Påkommen!

Nu är det vår...när man kan ha ytterdörren öppen utan att förfrysa näsa och tår.

Tyyyyyypiskt! Just i skrivande stund kom jag på att jag hade en tid på BVC för Molly kl 13 idag. Rackarns också! Kom bara på det 1 1/2 timme för sent. Just snyggt! Skyller på " Icke fungerande huvud".

Kram Lovisa

1 kommentar:

  1. Tack för din kommentar i min blogg igårkväll. Typiskt att du har sådan hemsk huvudvärk. Jag ska be för dig. Här i Boden är det soligt men snön är ju inte borta än, men den brukar vara helt borta i maj. Kanske går det fortare i vår. Vi har haft en varmare vinter. Planetbilden som jag lade in igår hade jag tagit med min digitalkamera, det är säkert därför som det såg ut som att det fanns två pilar vid varje prick. En farbror till mig har byggt ett eget periskop. Där kan man se mars väldigt tydligt, och om jag inte minns fel så kunde man urskilja svagt saturnus ringar. jag tycker också att det roligt med stjärnkikare. Kram från Annika Eriksson.

    SvaraRadera