torsdag 29 mars 2012

Små, små steg...

Hej hej!

*Gäsp* Vad trött jag är! Det blev sent igår och tidigt i morse, därav mina gäspningar i tid och otid :o) Molly har precis somnat ute på trappen så jag ska lägga mig på soffan en stund och bara lata mig innan jag tar tag i allt annat som ska göras.

I eftermiddag och kväll blir jag och barnen helt själva då Marcus åker iväg till Västerås. Han åker bara en sväng och kommer hem igen, fast ganska så sent så det kan hända att vi ligger och snarkar allihopa då.

Men det lämnar mig med funderingen; Vad ska vi hitta på i eftermiddag då? Jag hade hoppats på fint väder så att vi kunde vara ute. Men nu är det jämngrått på himlen. Vi får avvakta och se om det spricker upp framåt dagen. Annars kanske vi skulle ta och åka iväg till Leklandet? Det är ju en helt vanlig torsdag så det borde inte vara knökfullt med folk. Badhuset är out of the question eftersom att jag är själv med barnen....hmmm....jaja, vi får se vad vi kan tänkas hitta på att göra för att få dagen att gå :o)

Visst utlovade jag en film härom dan, på Mollys första steg? Jag försökte ge mig på att filma på egen hand då ingen fanns hemma och kunde hjälpa mig. Det blev lite suddigt, kapade huvuden och rangligt...men jag tror nog att ni kan se att det är Molly iallfall ;o) Bry er inte om hon till vänster som är vit som ett lakan och pratar konstigt med gäll röst. Jag vet inte vem hon är och vad hon gör i mitt kök med mitt barn ;o)


A small step for man, but a gigant leap for mankind ;o)

Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar