onsdag 22 februari 2012

På stapplande ben

Hej igen!

Det här hör ju inte till vanligheten. Att det blir två inlägg på en och samma dag menar jag :o) Men jag har en sak jag bara måste få visa. Stolt mamma som jag är!

Ikväll så tyckte jag att det spritte så dant i Mollys ben så jag tänkte att jag skulle gå ner och hämta Lära-gå-vagnen i källaren så att hon kunde få testa den.

Mia bloggade imorse om en videosnutt som vi skickade till henne och Seth för några veckor sedan som visade Molly när hon överraskade oss med att "stå lull" en längre stund :o) Klicka HÄR

Ikväll så lyckades hon bräcka det och visade upp nya oanade kunskaper... (videosnutt längst ner i inlägget).


Har börjat använda min "externa" blixt till kameran den senaste tiden. Nu vet jag inte vad som hände...men det blev lite skojigt ljus på bilden :o)


Molly hjälper till att laga mat...eller...ja...hon hjälper till att äta upp den INNAN den är klar.


Molly och pappamys efter maten.







Molly 9 1/2 månad gammal :o)


Kram Lovisa


4 kommentarer:

  1. Oh, skruttan!!! Blir ju så glad i na =)
    Hon använder magstödet fint när hon tjoar och skrattar hihi :O)
    Hoppas Alva kryar på sig snart med!! Stackars henne. Hon ser verkligen inte pigg ut...
    Du är tapper du Loijsi!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Å vad duktig hon är, och GLAD =0) Fast det är ju som vanligt det ;0)
    Pussa på Alva och säg åt henne att hon måste bli frisk! Funderade på om vi skulle våldgästa er någon dag på lovet nästa vecka kanske.... hur ser er vecka ut?
    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  3. Å, har sett klippet flera gånger i rad, lilla sötkorv!!! Inte utan att man längtar lite efter er. Kramar från fam Lundmark

    SvaraRadera
  4. Söthjärtat! Vad duktig hon är och lite förvånad verkar hon vara.. "menar ni att jag verkligen skaaaa göra såhär?" haha. Kram Diana

    SvaraRadera