måndag 13 februari 2012

Happy B-day to me

Hej hej!

Ojojoj...nu är det kokta fläsket stekt. Ingen återvändo...bara att gilla läget. Idag fyller jag 32 år! *gulp*

Jag minns fortfarande den dagen min mamma fyllde 36, och jag tyckte att hon var såååå gammal. Det är ju jag om fyra år...men jag är väl inte gammal? Jag är väl fortfarande lika hip och cool som vilken 18-åring som helst (använder man förresten såna uttryck idag?) Eller? Har jag ingen självinsikt längre?? Åh, cheeses. Vad ska jag ta mig till??

Nä, ryck upp dig kvinna! Det här är ingen fara. Du är i dina bästa år... Japp, så är det. Life is great :o)

Firades med sång och paket och frukost på sängen imorse. Mysigt så det förslår!!

I vår familj så får den som fyller år önska vad det ska ätas till middag. Jag hade egentligen velat ha sushi, men det får vi ta till helgen istället. Så ikväll fick det bli tacos...på en måndag! Så busigt! Till efterrätt blev det semlor. Mums!

Molly är inte alltid såhär glad...


Hon kan surna till ibland. Men lika söt är hon ändå :o)


I morgon ger vi oss på´t igen. Då är det Marcus tur att fylla år. HAN är VERKLIGEN gammal! Hahahaha :o)


Nybadade barn!


Molly fick smaka på lite semelbröd. Det var en hit :o)


Mumsigt värre!


Tack till alla som har skickat SMS, ringt och kommenterat på Facebook :o) Man blir alldeles varm och go inombords. Tusen tack!!



Kram Lovisa

1 kommentar:

  1. Grattis en dag i efterskott och grattis till Marcus. Hoppas att du hade en toppenbra dag idag :)

    SvaraRadera