lördag 11 februari 2012

Mellomys och recept

Hej hej!

Idag har vi haft en mysig dag med Marcus sida av familjen. Vi har firat, fikat och ätit tillsammans. Min svåger Stefan fyller år idag, jag på måndag, Marcus på tisdag och svärfar på lördag (och så fyllde kusin Hanna i måndags, men dom kunde inte vara med idag).
Bilder och sånt kommer imorgon. Hinner inte ikväll.

Nu är det mellomys i soffan. Vi började alla fem i soffan. Nu springer två runt och busar (sockerchock månne??) och en sitter på golvet och skrattar åt skådespelet.
Vilken tur att man har hjälp av en Alva när man ska baka. Vilken tur att det finns "fuskkakor" när man har ont om tid ;o)

Vi hade inget fredagsmys igår. Det tar vi igen ikväll :o)

Vad har hänt? Fyller 32 år på måndag men har börjat få acne som om jag vore 14. Jag verkar inte ha lärt mig något sedan tonårstiden heller...utan började klämma hej vilt framför spegeln förut och då slutar det så här :o)

Det här receptet MÅSTE ni prova. Sååå gott!!! Vi bjöd på det idag och det smakade underbart och så var det barnsligt enkelt.

Kram Lovisa

1 kommentar:

  1. Tack för en helmysig dag i går och ett STORT GRATTIS på födelseda´n.
    Det receptet ska jag använda nästa gång vi ska bjuda våra vänner på middag.Det var såååå gott.
    Kramisar från oss.

    SvaraRadera