tisdag 21 februari 2012

Då var det dags igen

Hej vänner!

Jahopp! Just som Molly piggnade till från sin feber så insjuknade istället Alva. Nu ligger hon nerbäddad bredvid mig i soffan under en filt och ett täcke. Lilla skruttan! Hon är inte kaxig nu inte...

Hugo försökte få henne att spela lite fotboll med honom nere i köket förut.
Alva föreslog att dom kunde sitta och rulla bollen till varandra istället. Efter några vändor fram och tillbaka så lade hon sig ner på magen istället. Men även det var tröttsamt så hon bad att få stå över helt :o)

Så det ser ut som att det här sportlovet får spenderas inomhus. Jag har sett att solen skiner utanför fönstret och folk som är ute och går har knäppt upp jackan och har dragit av sig mössan och vantarna. Det ser riktigt skönt ut.

Oj, nu ryckte det till bredvid mig. Alva har visst somnat.

Nä, roligare inlägg än såhär blir det inte. Får se om hon piggnat till nästa gång jag hör av mig.

Molly har kryat på sig och är sitt vanliga jag igen.

Till skillnad från den här tjejen som inte är så stark just nu.

Hugo och Alva försöker locka med sig Molly upp för trappen.

Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar