tisdag 31 augusti 2010

Ian Wachtmeister

Vad var det han och Bert Karlssons parti hette nu igen? Ny demokrati, va? Så här i valtider förväntar man sig självklart att se politiker lite överallt...på tv, på stan, i radion och i tidningar...men inte hade jag förväntat mig att hitta en gammal avdankad politiker i min egen trädgård!


Låt mig presentera Ian...

Jasså, nähä...!! Förlåt, jag såg visst fel.
Alvas solros! Vi väntar fortfarande på att den ska slå ut men den verkar bara bry sig om att växa på höjden...snart är det dags att höra av sig till Guinness Rekordbok tror jag.

Jag blir så glad varje dag när jag passerar den här skönheten.

Denna blomma är gul och fin,
och populär bland många bin.
Ett skrovmål med stjälk och blad,
gör litet bi väldans glad!
Jodå så att...barnboksförfattare kanske vore något för mig ;o)
Nä, fy det här blev inget seriöst inlägg...jag är så trött så ögonen går i kors på mig. Nu ska jag slå in paket till Hugo och sedan krypa isäng. Hoppas jag vaknar upp på ett mer moget och seriöst humör imorgon bitti :o)
Kram Lovisa

3 kommentarer:

  1. Vilka bra bilder!
    Gillar ditt "trams", det är bara så bra!

    SvaraRadera
  2. Hej VÄnnen!
    Va fina bilder och va fin bloggen har blivit, ha det riktigt bra och hoppas att du blir piggare i morgon, goa kramar Ina

    SvaraRadera
  3. Ha ha det var ett bra rim. Här går ögonen också i kors men här slår vi inte in paket utan geografiböcker ska plastas minsann. Liten börjar bli stor.
    Sov gott och pussa på barnen!
    Linda

    SvaraRadera