onsdag 11 augusti 2010

Kvällsutflykt

Jag har lite jetlag när det gäller blogginläggen som ni kanske märker. Beror på att kvällarna blir ganska så sena här på Öland. Barnen somnar runt tiotiden och sen så passar vi på att gå runt och umgås i varandras förtält på kvällarna så när vi väl kommer hem och jag får tid till att blogga är klockan på tok för mycket. Passar på att göra inlägg såhär på morgonen istället när barnen är ute och springer och frukosten är undanplockad.

Igår kväll gjorde vi en liten utflykt till Byrums raukar för att se på solnedgången. Så otroligt vackert det var där! Vi var där i över en timme och bara njöt av utsikten och tog massvis med kort. Tror att jag har fått tillräckligt många för att pyssla ihop ett julkort i år.

Nu skiner solen igen och vi ska passa på att njuta utav den nere på stranden så jag tänker inte skriva så mycket mer utan bara bjuda på lite bilder från gårdagen.










Kram Lovisa

3 kommentarer:

  1. Får jag gå fotokurs hos dig??????????

    SvaraRadera
  2. Favvostället för foton! Visst är det helt underbart vackert där! Följer man grusvägen söderut från Byerum så kommer man till ännu fler ställen som är värda ett besök i solnedgången. Bla för att det finns så fina stenar där... Lite avundsjuk på att ni får vara där är jag allt!

    SvaraRadera
  3. Byrums raukar åker vi också alltid till när vi är på Öland! Vårat julkort-09 är taget där så julkort fungerar bra från Byrum!!
    Kramar Maria D

    SvaraRadera