tisdag 1 januari 2013

En sån där dag

Hej hej!
 
Idag är det dagen efter kvällen före. Även om det gick riktigt lugnt till igårkväll så är jag ändå ruggigt seg idag ;o)
 
Första dagen på det här året började iallafall bra. Kl 09:20 slog Molly upp sin blå och då är det bara för en annan att haka på :o) Men jag klagar verkligen inte på tiden. Jag blir snarare orolig...hur ska vi lyckas vända tillbaka dygnsrytmen till nästa vecka då det är dags för dagis igen??
 
Sen så har dagen spenderats i pyjamas. Så himla skönt!!
 
Ludwig har blivit kvar hela dagen och vi har bara tagit det lugnt. Ätit, fikat och skojat om saker som är såååå tjugohundratolv...och så de gamla klassikerna du vet, som typ - Jag har inte borstat tänderna på heeeela året. Vad fick du i julklapp i år? Åååh, jag är så hungrig...jag har inte ätit något sedan ifjol! 
 
Hahaha...åh vad tragiska vi låter ;o)
 
I morgon är det dags att gå tillbaka till jobbet. Känns helt okej faktiskt. Jag har varit inställd på det hela tiden så jag har inte utvecklat någon jobbångest alls. Det kommer bli toppen ;o)
 
Hoppas ni får en fortsatt skön Nyårsdag. Må så gott och ta hand om er!
 
Vi hörs!
 
Kram Lovisa
 
Pyjamastjejerna! Alva är som alltid söt som socker...och jag? Ja, jag vet inte...jag ser ut som att jag tänker "Ta nån gång då så jag får gå och kissa!!!!" ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar