måndag 31 december 2012

Gott Nytt År

Hej mina vänner!

Gott nytt år på er :-) Jag tänkte att jag skulle försöka hinna med ett sista inlägg det här året. Hoppas ni har ett fantastiskt nyårsfirande!

Ja, vårat nyår blev inte alls som vi hade tänkt oss. Stackars lilla Emil blev sjuk så Higårds firar på egen hand hemma hos sig. Och stackars Mia har spenderat eftermiddagen på akuten pga klåda över hela kroppen och synbortfall. Dom misstänker eventuellt havandeskapsförgiftning och så lite dåliga levervärden på det. Och som om inte det räckte så är hon dessutom kanonförkyld och har magsjuka :-( Stackars min Mia!!

Så dom blev också hemma som ni kanske förstår.

Men vi blev inte helt utan sällskap :-) Ludwig visade sig sitta helt ensam på självaste nyår så vi bjöd självklart hit honom. Så han kom hit vid femtiden och då drog festen igång ;-)

Vi har ätit så mycket så det nästan sprutar mat ut genom öronen, och då har vi inte ens hunnit äta allt det som jag hade planerat ;-)

Higårds kom ner strax efter åtta och brände av några fyrverkerier med oss. Molly tyckte det var läskigt när det smällde så vi fick gå in och kolla från behörigt avstånd ;-)

Nu sover barnen...dom var inte särskilt intresserade av att stanna uppe till tolvslaget. Marcus, jag och Ludwig sitter och moffar godis, zappar mellan kanalerna och har det allmänt soft!

Det visade sig bli ett riktigt bra nyårsfirande ändå ;-)

Nu blir det spännande att se vad 2013 har att erbjuda :-) Välkommen att fortsätta följa mig och mitt liv här i bloggen.

Kram på er <3















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar