måndag 10 december 2012

Då var det dags igen

Hej!

Efter en skön natts sömn (heeeela långa natten) så klev jag upp igår och gjorde mig i ordning och åt frukost.

Då ringde Hugo.

"Mamma...Molly kräktes upp vällingen vid frukostbordet."

Oh nooooo!!!!

Jahapp! Så trevligt då. Då var det dags igen. Trots att det bara är ett par, tre veckor sedan sist. Då klarade sig Molly i och för sig...men lika drygt ändå!

Hon kräktes igen igår kväll, sov hela natten (med några undantag för att byta bajsblöjor) och så har hon kräkts två gånger till nu på morgonen.

Snuttan!

Hon är helt slut och somnar mellan varven i mitt knä. Helt utmattad.

Hugo och Alva är också hemma...jag vill inte skicka iväg dom OM dom också är smittade. Det återstår dock att se. Men dom har sååååå tråkigt och himlar med ögonen åt allt jag föreslår.

Just nu så badar Alva och Hugo pärlar. Vi får se hur länge det är skoj?! Och Molly då?

Hon sover i mitt knä ;-(






1 kommentar:

  1. Oh så fint det blev på bloggen!!! Du är sååååå fin!!!!! Kram Mia

    SvaraRadera