måndag 10 december 2012

Nu är jag på´t igen
 
Hej på er!
 
Nu så. Nu har jag fått ordning på bilderna igen så nu kan jag blogga på "riktigt" och inte bara mobilinlägg.
 
Vad tycker ni om min nya header då? Körde lite egotema den här gången. Men jag tänkte...det är ju faktsikt MIN blogg. Då får jag vara lite ego. Don´t you think?? ;o) Men jag är inte klar än. Det är fortfarande endel finlir kvar. Vi får se hur slutresultatet blir.
 
Har egentligen inte så mycket roligt att berätta. Det här är egentligen bara ett litet "test-inlägg" för att se om bilderna kommer med som dom ska. Och det verkar dom ju göra.
 
För övrigt så harvar vi oss fram med magsjukan här hemma. Molly har börjat må bättre nu framåt kvällen och har fått behålla det lilla hon har fått i sig. Och det känns ju skönt. Jag minns när Alva var i den här åldern och fick magsjuka...då blev hon totalt uttorkad och tappade orken totalt. Jagh ar för mig att vi till och med åkte in akut med henne. Usch...det var ingen höjdare :o( Skönt att vi slipper det med Molly.
 
Nu får vi bara hoppas att vi andra klarar oss. Man känner sig ju inte så pigg när man går mitt uppe i eländet en hel dag. Men jag hoppas att det bara är psykiskt.
 
Hoppas ni får en fortsatt bra vecka.
 
Kram kram
 
Molly blev själaglad förra lördagsmorgonen när det låg ett litet adventspaket i julstrumpan. Hugo hjälpte snällt till att öppna :o)
 
Alva hade ju dansavslutning förra lördagen. Dom skulle vara indianer...och så här blev outfiten tillslut :o)

Kram Lovisa
 

1 kommentar:

  1. Hej du, vilken fin blogg du ordnat till, och visst får man vara lite egoistisk ibland. bara bra.
    Hoppas ni mår bra nu och klarar er undan smetan.
    Kram

    SvaraRadera