torsdag 6 december 2012

Me, myself and I

Hej på er!

Det får bli mobilinlägg i väntan på att jag får ordning på blogspotkontot. Hoppas kunna lösa det här inom kort. Det lutar nog åt att jag får betala månadsvis iallafall. Det verkar vara the only way om jag ska kunna fortsätta blogga på samma adress.

Jaha...hur har ni det då? Har ni snöat inne? Förfrusit näsan? Kört av vägen? Usch...det är näst intill kaos där ute! Snön viner och plogbilarna kör skytteltrafik på vägarna. Man är inte direkt kaxig när man sitter bakom ratten.

Marcus var tvungen att åka till Stockholm i morse. Jag trodde faktiskt inte att det skulle bli av, för tågtrafiken stod ju näst intill stilla pga ovädret. Men han kom iväg...och kom dessutom fram i tid. Nu får vi bara hoppas att han kommer hem ordentligt.

Imorgon kommer Mia och Seth hit. Vi ska baka pepparkakor och ha lite julmysigt tillsammans.

På lördag är det "The T-Day"!! (Vågar man hoppas??) Då ska jag, Mia och Sofi köra Twilight-Marathon :-) Marcus tar med sig barnen och åker till Kisa. Barnen ser fram mot att få mysa hemma hos farmor och farfar. Jo, just ja....Birgit. Hugo hälsar att han skulle bli jätteglad om det bjuds på tacos på lördag ;-) Skulle det vara okej?

Nä, nu ska jag ta och krypa ner i sängen bredvid ungarna. När Marcus är borta tycker jag att det är smidigast och mysigast att ha barnen i våran säng.

Jag har nog blivit lite mörkrädd såhär på äldre dar...;-)

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar