fredag 21 december 2012

Jullov

Hejsan!

Fredagkväll! Och det är ju inte vilken fredag som helst...det är jullovsfredag!! Tjohooo :-D Lovely feeling!!

Vi håller på att packa och förbereda för resan neröver till Marcus föräldrar. Vi åker imorgon och det ska bli så fantastiskt skönt. Det här jullovet kunde inte komma lägligare.

Det har varit extremt tungt att gå till jobbet de senaste dagarna. Tankarna har varit någon helt annan stans. Helst skulle jag bara vilja ha Hugo hemma där jag kan ha honom under uppsikt...heeeeela tiden. Men det är ju omöjligt. Jag vet ju det. Men jag SKULLE VILJA!

Igår stod jag vid ett övergångsställe och visste inte vad jag förväntades göra när det blev grön gubbe. Jag bara stod där.

Oron liksom äter upp en. Man blir disträ och otrevlig. Iallafall jag. När jag blir orolig och rädd så blir jag automatiskt arg. Och ledsen. Jag har nära till tårar för ALLT.

Ja.

Sa jag att det ska bli skönt att åka bort? Det ska det. Det ska bli såååå skönt! Jag vet att man inte kan fly undan från problemen. Men lite känns det ändå som att vi får tid och möjlighet att bara få andas. Vara med familjen. Våra nära och kära.

Och så får vi hoppas att anfallen klingar av. Men det verkar inte riktigt som att vi har sån tur än. Idag har han haft tre nya :-(

Nu är det dags för sängen.

Lämnar er med en bild på våra jullovsglada barn :-)

Kram Lovisa

1 kommentar:

  1. Vilken ljuvlig bild på ljuvliga barn!! Ska bli såååå roligt att fira jul ihop! Ses senare idag!!! Kram Mia (som kanske kommer va liiiite trött, har varitvaken sen fyra...bra att kunna läsa bloggar då :))

    SvaraRadera