onsdag 9 januari 2013

Zzznark

Hej på er!

Ikväll bjuder jag på en riktigt soft bild. Sitter i soffan och myser i mina raggisar. Roligare än så har jag inte ;-) Men oh så skönt!

Det här "hämta-lämna-på-dagis-och-fritids-livet" vi lever drämde till med en käftsmäll idag. Jag hade helt glömt bort att jag hade ändrad arbetstid i eftermiddag och att jobbade till klockan 17.

Det låter ju inte så konstigt, kanske du tänker.

Å....näää, det har du rätt i. Problemet var bara det att jag hade satt upp klockan 17 som senaste hämttid på dagis och fritids. Och Marcus kunde inte heller komma ifrån jobbet tidigare, så det blev lite roddigt kan man säga.

En sån gång önskar man att man kunde säga "beam me up Scotty" och bli nersläppt precis utanför dagisdörren ;-)

Som tur är så har vi världens bästa pedagoger på barnens avdelningar så efter ett telefonsamtal så var problemet löst. Barnen kunde stanna lite längre än planerat och tack vare snälla kollegor kunde jag dessutom smita iväg några minuter tidigare.

Jag skyller allt på jullovet ;-) Det ställer till det att vara ledig sådär länge. Hjärnan tar verkligen time out!

Och med det sagt så önskar jag er alla en god natt! Nu ska här sovas...massor!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar