torsdag 24 januari 2013

Tröttmössa på

Hej på er!

Fredag närmar sig med stormsteg. Känner ni? Åh så skönt det ska bli med helg!

Jag jobbar i och för sig på söndag. Men ändå. Det kommer bli en skön helg.

Marcus åker till Sälen med ett gäng killkompisar tidigt imorgon bitti och kommer hem på söndagkväll.

Det kör ihop sig lite på söndag som ni kanske förstår, eftersom att jag måste jobba. Men då kommer mina föräldrar och hjälper till, till barnens och min stora förtjusning.

Dom kommer redan på lördag :-) Åh vad mysigt vi ska ha det!!

Nu till något helt annat...

Härom dan överraskade jag Ludwig på jobbet. Jag hade vägarna förbi i ett annat ärende och tänkte passa på att se hur han hade det. Spännande att se lite inside the Migrationsverket ;-)

Tänk att min lillebror har gått och blivit vuxen. Det har han i och för sig varit länge...men det blev liksom så tydligt nu när han satt propert klädd vid sitt skrivbord, fullt av viktiga papper ;-) Coolt!!

Avslutar kvällens ooooootroligt spännande inlägg med en badbild på Hugo och Molly :-) En bra start på helgen är rena och go'luktande ungar!!

Kram Lovisa








1 kommentar:

  1. Ja tänk att han blivit så stor :) Lillplutten!
    Hoppas ni får en bra helg!
    Kram på er!
    Linda

    SvaraRadera