söndag 27 januari 2013

Ordningen återställd

Hallå där!

Nu är Marcus hemma! Välbehållen...inga brutna ben...men trött ;-)

Hugo är frisk! Inget mer kräks...bättre aptit...och pigg :-)

Alva och Molly kör på som vanligt. Dom har varit extremt glada över att ha haft mormor och morfar på besök :-) Jag o kså!! Det har inte gått någon nöd på någon här hemma medan jag har jobbat idag. Men lite saknad var jag nog ändå...Alva klängde mer än vanligt när jag kom hem :-)

Å så jag då? Jorå...glad att Marcus är hemma, Hugo är frisk, jobbhelgen gick bra, och vi andra verkar ha klarat oss undan magsjukans otäcka klor. Nu börjar jag kunna slappna av.

Nu sover barnen, Marcus och jag har synkroniserat våra almanackor och livet för den kommande veckan. Så nu ropar sängen efter oss. En säng, kvällen till ära, bäddad med ny bäddmadrass. Den gamla var så äcklig och snuskig så den stod upp helt av sig själv.

Nu senast kom det kräks på halva madrassen och det blev droppen...det första Marcus gjorde när han kom hem var att åka och köpa en ny. Inte en dag för tidigt!!

Så...nu önskar jag er en synnerligen god natt och trevlig vecka!

Kram kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar