måndag 11 juli 2011

Öland del 1

Hej!

Nu är vi hemma efter en helt underbar vecka på Öland. Resandet har gått jättebra och Molly har varit superduktig och tålmodig med att sitta i bilstolen så långa sträckor. Men självklart så har vi tagit många pauser utmed vägarna så att hon skulle få möjlighet att sträcka på ryggen...ja, vi andra med för den delen.

Veckan på Öland har bjudit på blandat väder, men allra mest soligt och fint så det har blivit en hel del strandhäng. Superskönt!!

Jag trodde ju att jag hade fått till det där med mobilbloggandet och kunna lägga upp bilder, men nu när jag kollar bloggen på datorn så kommer det inte upp några bilder. Är det så för er också? För i mobilen så kan jag se bilderna jag har lagt upp...väldigt mystiskt!
Här kommer iallafall en bildkavalkad som jag hoppas ni ska kunna se. Imorgon kommer det nog ett litet inlägg om vår bröllopsdag. I morgon är det nämligen 8 år sedan vi gifte oss...jisses!!! Vi hörs...
Första kvällen i husvagnen
Vilken lycka att ha en storebror/lillasyster att dela upplevelsen av att sova i husvagn med ;o)
Vi fikade på ett charmigt fik i Byxelkrok som heter "Mormors café"
Gamla fina koppar och smarrigt fika.
Marcus lär Hugo hur man kastar "macka".

Mina älskade barn!
Alva
Hugo
Busbarn!

Morgonmys i förtältet.
Molly-bus
Alva sjunger för Molly.
Fortsättning följer...
Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar