onsdag 20 juli 2011

Mot nya mål!

Hejsan svejsan!

Nu äntligen är dagen här! Dagen då jag ska få träffa hela min underbara familj. Mamma, pappa, Ludwig, Linda, Jonas, Ebba, Noa, Linnea, Niclas,Nellie, och Signe. Med oss fem så blir vi en hel drös :o)

Vi är på väg till Kolmården där vi ska stråla samman för att sedan ha två mysiga dagar tillsammans med lejon, giraffer och babianer ;o) Jag ser mest fram emot delfinshowen som vi ska se i eftermiddag. Jag sitter vanligtvis med tårar i ögonen och gåshud över hela kroppen. Nu när jag ammar och kroppen är full av hormoner så misstänker jag att jag kommer böla som ett barn ;o)

Ha en bra dag, vi hörs!!



Min utsikt just nu <3

Kram Lovisa

1 kommentar:

  1. Finare utsikt kan du inte ha .
    En liten miniatyralva eller?
    Ha bra dagar.
    Kram

    SvaraRadera