fredag 8 juli 2011

Mot Hoppeborg

Hej!

Nu sitter vi i bilen igen, denna gång är vi på väg till "Hoppeborg" som Alva säger, eller Borgholm som vi andra kallar det  Igårkväll anlände våra Västerviksvänner, familjen Danielssons, till Bödagården. Vi träffades och fikade förmiddagskaffe i vårt förtält idag medan barnen var på barnmöte och planerade dagens schema. Det är soligt men stundtals disigt ute så vi beslutade helt enkelt att det får bli en liten sightseeingdag idag.

Återkommer kanske lite senare...ååååh vad jag önskar att jag kunde lägga in bilder från mobilen då. Fortfarande ingen som kan hjälpa mig och tala om hur man gör?? Snälla 

Kram Lovisa

4 kommentarer:

  1. Hoppas ni haft en bra dag i " Hoppeborg"
    Kram

    SvaraRadera
  2. ...glömde säga att ni ska hälsa till Västerviksfamiljen.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad använder du för app på mobilen? Jag har en som heter Blogger som man connectar bloggen till, då kan man lägga upp bilder!

    SvaraRadera
  4. Jag öppnade ett gmailkonto och följde instruktionerna på blogspot för hur man mailar bilder till bloggen. Lycka till!

    SvaraRadera