söndag 3 juli 2011

Nu är vi framme

Hej på er!

Jahaja, då är vi framme på Öland nu då. Allt har gått jättebra. Fast vi hade egentligen planerat att åka färjan över men dom ringde när vi satt i bilen på väg ner och sa att rutten var inställd för det gick så höga vågor pga vädret. Därför fick vi åka runt och ta bron över till Öland och det gick ju bra det med. Det var bara barnen som blev lite besvikna för dom hade sett fram emot att åka färjan. Men vi sa att vi tar den på hemvägen istället.

Som ni såg i förra inlägget så testade jag att blogga från mobilen och det visade sig ju gå hur bra som helst, förutom att jag inte kan komma på hur man lägger in bilder från densamma. Är det någon av er som vet? Behövs det någon typ av inställning eller ska det bara vara att tuta och köra? Annars får jag väl köra på det hederliga gamla viset...med datorn. Men det skulle ju vara superkul om jag kunde få till det med Iphonen :o)

Nä, nu sover alla tre barnen så jag ska förflytta mig 1 meter åt vänster där min kära man sitter, och umgås lite med honom. Det blir ju lite compact living på såna här ytor, men det är ju bara mysigt!! Ha en fortsatt skön söndagkväll, vi hörs mer imorgon.

Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar