tisdag 18 maj 2010

Välkommen

Idag hade jag ett ärende inne i stan och passade även på att smita in på Åhléns när jag ändå var i faggorna. Där hittade jag en sten med "Välkommen" på som jag letat efter som pricken över "i" på mitt bord ute på farstutrappen. Hittade egentligen mycket mer än så men det fick stanna vid stenen och ett nattlinne till Alva som var så väldans sött så jag var bara tvungen att köpa det.

Ikväll har jag jobbat och känner mig därför rätt seg så nu sitter jag i soffan och degar i väntan på "The mentalist" som börjar klockan 21 på 3:an. Imorgon finns det verkligen inte tid för att vara "soffpotatis", för då ska jag nämligen springa VårRuset. Jag hoppas verkligen att jag ska lyckas hamna under 32 min... Men jag har inte sprungit 5km någon gång i år sedan jag kom igång med löpningen igen så jag ska väl inte ha allt för stora förhoppningar. Kanske bara vara glad och tacksam att jag kommer i mål och fortfarande kan andas. Marcus föreslog att han och barnen skulle komma ner och heja fram mig varpå Hugo sa; "Ska mamma springa i en tävling?? Haha...april april din dumma sill....eller hur?" Tack för den!

Välkommen hem till oss!

Färdigt...iallafall för tillfället. Man vet ju aldrig vad man kan springa på ;o)

Häggen blommar!

Trollungen i sin nya pissejamas.

Mamman: Kom upp och bada!
Sonen: Jag ska bara titta färdigt på hockeyn först!
Kram Lovisa





3 kommentarer:

  1. Vad fint det blir med stenen och allt.
    Ha ha för april april... Han är ju så go Hugo! Verkar som han är sin fars son, när det bara är sport som gäller =)
    Underbara barn ni har!
    Kram

    SvaraRadera
  2. "Heja Lovisa "Sixten Böuu" "...
    kan ju barnen och Marcus sjunga för dig... :-)

    SvaraRadera
  3. Vad fint erat bord är, Mycket välkomnande.
    Ja,ja, barnen är för goa med sina kommentarer.
    Lycka till med "springet" Hoppas familjen hejar fram dej till din önskade tid. Jag hejar här ifrån, du kanske hör det...
    Kram och ha en bra dag

    SvaraRadera