onsdag 19 maj 2010

Två timmar kvar!

Sen går startskottet för årets VårRuset. Hur har jag laddad nudå inför dagens stora lopp? Jo, med mjukglass! Jag är inte typen som tror på att man ska ladda med kolhydrater och annat nyttigt...det är bara att smacka på med kalorier istället :o)

Sitter på kontoret just nu och det är kusligt tyst. Klockan är över fem och dom flesta har pinnat hemåt. Själv så ska jag smita in på en toalett och byta om till löparstassen och sedan bege mig mot Gustavsvik där vi ska samlas en stund innan och peppa varandra. Jag tror faktiskt att dom flesta längtar tills det är över och vi får kalasa på picknickkorgen istället...och jag ska inte sticka under stol med att jag känner lite likadant.

Må så gott, vi hörs igen!

Kram Lovisa

2 kommentarer:

  1. Jag har också laddat med mjukglass idag men jag ska inte springa någonstans alls, frågan är hur bra det är....
    Du är duktig du! Lycka till!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Mjukglass innehåller ju kolhydrater! Perfekt uppladdning med andra ord.

    SvaraRadera