lördag 8 maj 2010

Award



Jag har fått en fin Award av Syster Yster vilket jag självklart tackar och bockar för. Alltid trevligt när någon tänker på en!

Awarden medför lite tankeverksamhet från min sida. Inte bara det att jag ska komma på sju andra bloggare som jag ska skicka denna Award vidare till, jag ska dessutom skriva ner sju saker om mig själv...so here we go!


Jag skickar denna Award vidare till;
* Sandra med bloggen - Projektet
* Isabelle med bloggen - Belle
* Alexandra med bloggen - Royal
* Birgit med bloggen - Mitt i Livet
* Mia med bloggen - Pastorsfrun
* Åsa med bloggen - Bonnfrua
* Lina med bloggen - Home by Lina


1. En typisk lillasyster.
2. Har fobi för att vika öronen.
3. Har varit barnsligt förtjust i Kennet Andersson, skrev till och med ett brev till honom -94 då det begav sig :o)
4. Skrev dagbok som ung, men har gått över till att blogga på "äldre dar".
5. Är en hejare på att spela brännboll (har ju bott i Umeå- brännbollsstaden).
6. Kan inte rapa. (Vet ärligt talat inte hur man gör...)
7. Är avlägsen släkting med James Coburn
Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar