söndag 24 mars 2013

Trötta barn

Hej hörrni!

Allt bra?

Jag önskar att jag kunde säga att jag tar helg nu. Men det kan jag inte.

Näpp, istället har jag visst lagt mitt schema så att jag jobbar som en gnu fram till onsdag...och SEN tar jag påsklov. och då är jag ledig i dagarna fem :-) Det ni!

Helgen har varit bra iallafall. Igår kom Marcus och barnen och hälsade på en sväng efter att dom hade varit på Biltema och inhandlat nya cykelhjälmar. Nu bara MÅSTE våren komma!!

Idag har jag suttit i Bildtelefon hela dan och har till och med hunnit plugga lite mellan varven. Det är något lugnare att sitta och läsa på jobbet än hemma...så det får nog bli mitt tillhåll de här närmaste månaderna när jag kommer behöva sitta med näsan i böckerna ;-)

Barnen har lekt med kompisar idag och ikväll var det dags för simskola för Alva. När vi frågar hur det går för henne (föräldrar får inte följa med in till bassängen utan måste sitta utanför och vänta) så har vi bara fått "Okej!" till svar. Men det hon glömt att berätta är att hon redan lyckats uppnå målen för att ta tre simmärken :-) Alva...lillastrumpan min <3

Det tar på krafterna att leka, bada, cykla och ha helg...

Båda barnen slocknade i soffan :-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar