måndag 18 mars 2013

Kurering och analys

Hej!

Nu är jag tillbaka i soffan igen. Sitter och kurar under en filt. Är fortfarande inte helt hundra, men har varit iväg på en grej nu ikväll som jag inte kunde hoppa över.

Jag har bestämt mig för att auktorisera mig till hösten och därmed kommer jag plugga en hel del under våren och sommaren.

Ikväll har jag varit på rollspelsövning och analys som förberedelse inför det praktiska provet till hösten.

Tog två Alvedon och tänkte att "det får bära eller brista". Och vet du? Det gick faktiskt över förväntan. Men nu är jag klippt slut.

Sur är jag också. Sitter och irriterar mig på tics och andra olater jag använder mig av under tolkningen :-( Typiskt!! Det är jättenyttigt med analys och reflektion..men det kan vara oerhört känsligt också. Särskilt när man som JAG hittar nästan bara fel och brister i allt jag gör. Grrrrr :-(

Nu är det tack och go'natt!

Ny dag imorgon :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar