torsdag 7 mars 2013

Bubblig

Hej där!

Hoppas du har det bra.

Torsdag idag...snart fredag :-)

Jag ska jobba i helgen, så jag är ledig på schemat imorgon. Det ska bli så skönt! Hugo måste till skolan, men jag och tjejerna ska bara ta det lugnt här hemma.

Idag var det inte svårt att kliva upp och gå till jobbet. Det brukar det inte vara vanligtvis heller, för jag har världens roligaste jobb. Men idag var det extra kul! Jag har känt mig sådär barnsligt glad inombords...alldeles bubblig :-)

Why??

Jo, för min fantastiskt fina vän Jenny från Norrköping kom på besök till jobbet idag. Hon jobbar också som tolk (i Linköping) och idag kom hon tillsammans med några kollegor till oss för att gå en utbildning i Bildtelefoni.

Och ikväll har vi passat på att gå ut och käka mat och fika tillsammans. Tagit igen en massa förlorad tid liksom. Så mysigt! Och såååå roligt...jag har skrattat så mycket så att...ja alltså, det är tur att man varit duktig med knipövningarna, om vi säger så...;-)

Nu har jag fyllt på med energi för ett bra tag framöver :-)

Jag och Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar