tisdag 19 mars 2013

Jag passade på

Tja!

Idag fick jag sällskap av Hugo här hemma. Han vaknade med feber imorse och har kurat i soffan med mig hela dan.

Jag börjar pigga på mig men blir ändå hemma imorgon som ni förstår. Marcus ska till Stockholm...så VAB-lotten landade hos mig ;-)

Men nu är det dags för sängen. Jag måste ju försöka leva som jag lär..."sömn är medicin!"

Lämnar er med två bilder från ikväll. Jag skyndade mig fram med mobilkameran för att föreviga det inte så vanligt förekommande beteendet...

Alva fick sitta i knät på Hugo och titta på Bolibompa i datorn (!) Alla tre barnen var nöjda i sisådär en sekund (den tid det tog för mig att knäppa kortet). Sen bröt Molly ihop pga något som jag fortfarande inte vet orsaken till och så var ögonblicket förbi.

Men jag hann föreviga dom när dom var sams och glada...en liten stund iallafall ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar