lördag 9 mars 2013

Här var det tyst

Hej!

Tyst och stilla.

Det hör inte till vanligheten här hemma en lördagkväll. Det brukar kivas i soffan, knastras godis och chips och skrattas och pratas.

Men ikväll är det tysssssst!

Marcus och barnen är i Kisa och har det mysigt. Alva och Molly somnade visst redan vid åtta men Hugo sitter nog uppe och hejar fram Sean Banan i Melodifestivalen :-)

Idag har jag jobbat. Det blev en ganska rörig dag med en massa tekniskt strul. Men det ska förhoppningsvis vara löst till imorgon då det är dags att jobba igen.

På jobbet har vi nyligen fått ett träningsrum som jag passade på att testa på lunchen idag. Åh så skönt det var att få röra på sig och svettas lite. Jag tror det blir ett pass imorgon också, med tanke på vad jag just vräkt i mig här i tv-soffan. Jag tröstäter tydligen när jag är ensam ;-)

Crosstrainer är min nya favorit!
 
Japp...stor och stark?
 
Hehe :o)



Dusch har vi också. Vilken tur :o)

Jag har hurtiga och hälsosamma kollegor. Här har någon satt upp tips på löp/cykel/promenadrundor :o) Vi laddar för Vårruset i maj :o)

Å så blev det sushi all by my self i soffan :o) Gött!!
 
Nu blire sängen!!
 
Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar