lördag 18 december 2010

Fullt ös

God kväller!

Nu får jag äta upp alla mina orostankar och klagovisor över bebisen som inte behagat röra på sig därinne så att jag fått veta att allt står rätt till. I lördags kände jag ju dom första riktiga rörelserna/sparkarna och har sedan dess kännt mer och mer. Igår kväll var det "high life" därinne och likaså idag :o) Så nu är det visst fullt ös som gäller istället.

När jag kom hem från jobbet idag hängde det fina julteckningar från barnen på dörren samt så var julgranen uppackad och pyntad. Marcus var snabb att kommentera att jag självklart fick "möblera om" pyntet på granen om jag ville (barnen hade hjälpt till). Men jag tycker att den var riktigt fint pyntad. Och att det är barnen som har pyntat den gör ju att den blir lite extra speciell.

Vackert!

På Bolibompas hemsida kan man skriva ut medaljer att ge till någon man tycker om eller tycker förtjänar den. Jag och Kiwi fick varsin efter vår långa dag på jobbet. Det värmde må jag säga!
Kram Lovisa

1 kommentar:

  1. Ha, vad härligt med rörelserna i magen. Visst är det märkligt hur snabbt det ändrar sig.
    Kram
    Anette

    SvaraRadera