tisdag 16 februari 2010

Två pigga barn

Alva mår mycket bättre men är hemma idag också pga 48 timmars regeln. Hugo ville så gärna stanna hemma idag han också...det är ju inte så kul att vara på dagis när man vet att mamma och lillasyrran går omkring och myser där hemma. Så idag har jag två pigga barn här hemma som går varandra på nerverna. Det blir bra att skicka iväg dom till dagis imorgon och själv få gå till jobbet igen.

Med posten idag kom tillslut mitt efterlängtade Blocket-köp. Jag har med ljus och lykta sökt efter "Peter och Draken Elliot" filmen på både Tradera och Blocket och tillslut hittade jag den och idag kom den som en skänk från ovan. Nu sitter jag och barnen i soffan och myser och tittar på min gamla barndomsfilm och jag tror att barnen gillar den!
En gammal hederlig VHS

Alva med sin ständiga rufs-kallufs.

Fina Hugo

Vi tog 11-fikat i kojan under köksbordet idag :o)
Kram Lovisa

2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder!!!!
    Och vad fin du är i håret!!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka fina barn ni har!
    Måste fråga: miniräknaren, är det den Marcus fick för en så där drygt 25 år seedan i julklapp???? =0D

    SvaraRadera