tisdag 22 september 2009

Inte så piggelin

Jaha, såhär ser det ut ikväll...jag sitter uppkrupen i soffan med datorn och duntäcket i knät. Jag fryser och är kall som is men har ändå feber. Nu är det alltså min tur att vara emlig! Men det är inte det vi ska prata om nu...


Nä, jag ska berätta om trevliga saker som dimper ner i vår brevlåda här hemma. Jag har vunnit några auktioner på Tradera och har nu mottagit några av mina vinster som små paket i brevlådan. Det känns nästan som julafton :o) Jag har vunnit några byxor till barnen. Dom är i stort behov av en ny uppsättning byxor. De flesta dom äger är trasiga på knäna eller alldeles för små så nu var det alltså dags för lite shopping och vilket trevligt sätt att shoppa på sen!!

Hugo som numera, tack vare utlandsresan till Turkiet, är medlem i Bamseklubben fick ett trevligt paket i brevlådan igår. En Bamseryggsäck, Bamsekeps och Bamse T-shirt. Gissa om han blev lycklig?! Han hade på sig T-shirten och kepsen till dagis idag men kom hem utan kepsen i eftermiddags och var alldeles knäckt. Vi får hoppas att den ligger någonstans på dagis så att vi kan hämta hem den imorgon.


Själv så fick jag smarrigt "godis" från faster Kajsa som mamma och pappa hade med sig igår på deras snabbvisit. Nämligen torkat älgkött...Jippi!!!!!! Det är verkligen bättre än godis, jag lovar!! Hugo gjorde mamma stolt och tuggade och åt :o) Det är nog lite norrlänning i honom ändå trots den gnällande dialekten.

Det bästa godiset!! Tack Kajsa :o)




Kram Lovisa


2 kommentarer:

  1. Håller med, tradera är braaa! Får själv hem några tröjor me&i när som helst!
    Kram Maria D

    SvaraRadera
  2. Oh, hoppas du kryar på dig!!!!!!
    KRAMAR MIA

    SvaraRadera