måndag 7 september 2009

Det kanske är på tiden

att jag skriver några rader. Jag fick ett samtal ikväll från mamma där hon sitter uppe i stugan i Långsjöby och håller pappa sällskap när han jagar älg den här veckan. Hon hade varit inne på bloggen och sett att jag fortfarande inte hade skrivit något nytt inlägg och undrade om allt var bra med oss här hemma?

Kan lugna er, om det finns fler där ute som undrar vad som försigår här hemma? Allt är bra med oss men att det är mycket att stå i både på dagtid och kvällstid, vardag som helgdag. Det är mycket på jobbet både för mig och för Marcus. Men snart är det dags att åka till Turkiet och få släppa allt som har med jobb, lämning och hämtning på dagis och matlagning att göra. Ska blir riktigt skönt!

Pga brist på tid och engagemang så har kameran fått vila de senaste dagarna så jag har inga roliga kort att lägga in heller. Bjuder istället på några kort tagna för exakt ett år sedan. Då firades två treåringar i Kisa med tårta och paket. Snart ska denna påbörjade tradititon utspela sig igen i det "blå huset" i Kisa...ska bli mysigt!




Kram Lovisa


1 kommentar:

  1. Skönt att höra att allt är OK ;0)
    Hoppas ni har det bra! Kram Linda

    SvaraRadera