fredag 6 februari 2009

Mellis

Vid tvåtiden hämtade jag barnen på dagis (det hade gått jätte bra för Alva idag) och sedan åkte vi hem och åt mina nybakade mackor som jag hade bakat. Hugo, som är min största kritiker tittade lite skeptiskt på brödet men efter att han hade satt tänderna i det sa han; "Mmmmm, mamma, jag tyckte om den!" Pjuh....det var ju tur ;o) Alva verkade även hon gilla vad hon stoppade i munnen.



Gå in på adressen www.bagarstugan.blogspot.com så hittar ni receptet på brödet och många andra fin fina recept där ;o)




Nu ska vi snart åka till kyrkan för att städa och sedan blir det fredagsmys med barnen, om vi hinner innan dom somnar...eller så kanske jag och Marcus hinner somna före dom ;o)


Kram Lovisa

1 kommentar:

  1. Det ser verkligen ut att smaka jättegott, och att få det i tv-soffan..mums.
    Kramisar till er.
    Mum

    SvaraRadera