fredag 2 januari 2009

Ett nytt år och en ny blogg!

Då var man här istället och jag trivs redan. Som ni ser är det en annan typ av bloggsida med lite mer finesser, vilket gläder mig. Nu kan jag lägga in fler bilder och till och med filmsnuttar om jag så vill. Jag vet en och annan som skulle gilla att få se små filmsnuttar på barnbarnen ;o)

För den som har följt mig i min tidigare blogg så finns det självklart en möjlighet att titta tillbaka på vad jag har skrivit. Den gamla adressen finns fortfarande kvar och jag hoppas på något sätt komma på hur man sparar alla gamla inlägg. Det vore skam om dom försvann...dom är ju mitt "minne".

Ute på vänsterkanten kan ni även klicka på en länk som registrerar er som läsare på min blogg. Det vore kul att se vem och vilka som kommer hit och läser vad som händer i våra liv. Jag vet att jag har några trogna familjemedlemmar som besöker min sida.

Nu ska jag fortsätta se mig omkring i mitt nya "blogghem".

På återseende!

Kram Lovisa

1 kommentar:

  1. Å vilket fint kort på barnen tillsammans! Säg till om du hittar några finesser som jag inte har hittat ännu.
    Kram Linda

    SvaraRadera