söndag 16 september 2012

Tiden är kommen...

Hej :-)

Klockan är slagen...imorgon är mammaledigheten ett minne blott (jappsolut...det här var sista bidraget vi hade att komma med till att befolka jorden).

Imorgon börjar jag jobba igen *gulp*!! Det är ganska precis 17 månader sedan jag såg ut såhär (se bilden nedan). Jag hade precis gjort min sista dag på jobbet...och vi hade tagit en promenad med Hugo och Alva till lekparken. Jag minns fortfarande känslan, förväntningarna och vad jag tänkte. Det fanns så mycket spännande och härligt att se fram emot.

Två veckor senare var vår lilla Molly född :-)

Nu är hon inte så liten längre. Hon går och pratar (njaaaa....okej då. Hon säger "Mammaaaaaaa". Det är ju bara ett ord...men hon säger det ofta ;-) ) Hon har börjat på dagis också och plötsligt så blev hon så sanslöst stor och redig :-) Lilla Skruttan <3

Jag ser hur som helst fram emot att komma tillbaka till jobbet morgon. Jag har packat handväskan och lagt fram kläder :-) Så nu kör vi!!!

Hoppas Du får en fin vecka!

kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar