onsdag 12 september 2012

Nu blire varmt och skönt

Hej hej!

Molly är inne på sin femte dag på dagis. Jag lämnar klockan 9 och hämtar henne klockan 14. Och det går bara bra :-)

Igår blev hon ledsen när jag skulle gå, men jag tror att det var för att hela avdelningen var ute när vi kom. Hon känner sig tryggare inomhus och det blev helt enkelt konstigt att vinka och säga hej då utomhus. Men hon hade visst snabbt blivit glad igen...när hon fick gunga och leka i sandlådan :-)

Under tiden barnen har varit i skolan och på dagis så har jag hunnit städa och röja i förråd och garderober. Jätteskönt!

Igår var jag hemma hos Mia och hade det mysigt. Hon är sängliggande pga värsta graden av graviditetsillamående, så jag tänkte att det kunde vara mysigt att slappa ihop, se en film och moffa godis :-) Det blev en skön förmiddag som avslutades med en uppfriskande promenad i den sköna höstluften.

Idag har jag sprungit runt på Marieberg. Shoppat lite och passat på att klippa mig. Sånt som man annars aldrig hinner med eller prioriterar.

Och vet ni vad. Idag slog jag till på en vinterjacka. Äntligen!! Så nu ska jag nog kunna gå runt och känna mig varm och go i vinter :-)

1 kommentar:

  1. Grattis till ditt beslut, den blir skön att ha och fin också.Kram

    SvaraRadera